Nekad Whablex | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Whablex

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Unknown____/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:103962835

Vad är din discord tagg? Whablex

Vem var det som bannade dig? Daniel

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han bannad mig för powergaming så han tror vel att jag gjorde det men han lyssnade nog inte på min rp och vad jag sa och gjorde upp til stunden som hände.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en person krachade vi båda flög ut ur bilen. Sedan så roleplayade vi båda skadade och han kompis hjälpte oss. Vi båda roleplayade bra på skadorna och sökte läkemedel. Efter jag fick ett plåster ställde jag mig upp och pratade och roleplayade skadad genom att vara nervös och tilbaka dragen och pratade med personen i ca 10 mintuter. Efter det så sa han att han jobbade på flak och att jag skulle köra bilen till han. Jag låstast som bilen är lite svår startad i 15 sek max och sedan kör den lånstam fram 5 meter till han och blir bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar att han tror det är PowerGaming om man inte kolla helt elr inte har helt koll på situationen för det var verkligen inte powergaming. Jag väntade MINST fem minuter rpade på mina skador genom liga på marken, halta, prata nervöst. Personen sa han jobbade på falk och att jag skulle köra bilen till han för att laga den. jag väntar några ytligare minuter för att prata med personen som vart iblandad i krocken. Efter ett tag haltar jag till bilen rpar att den är svår skaded i ca 20 sek och sedan kör den långsamt 5 meter till falk.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare banns har varit helt korrekta för detta är min första fivem/rp server och jag har tagit mycket lärdom av dem tidigare bannsen. Då det är en sak att kunna reglerna i skriftligt än i själva situationen. om jag t.ex. blivit bannad för failed rp som tidigare har det varit korrekt och jag har tänt på vad jag skulle gjort istället och hur jag kan göra för det inte ska hända igen.Dem tidgare bansen har varit korekt men verkligen inte denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kanske kunnat vänta ännu längre med att hoppa in i bilen men tycker endån runt 10 minuter är nog.

Har du lärt dig någonting efter din ban? önskar jag skulle kunna säga ja men så är inte fallet för jag viste redan helt vad powergaming var och jag role playad korrekt utifrån den och alla andra regler men förstår såklart som admin att det är svårt att hålla kolla på hela situationer och att det kan se ut som powergaming

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka