Nekad Whablex | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Whablex

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Ingemansson

Ange ditt födelsedatum 6 December 2004

Vad heter du på discord? Whablex#5563

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar 16-24:00, helger närsom

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 2 - 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag spelar väldigt mycket på servern och är aktiv så jag skulle banna dem spelare som begår regelbrott som t.e.x failrp,metagaming osvd.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är extremt aktiv och älskar unive därför vill jag att follk ska följa reglerna och få bort dem som bryter dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Banna dem som inte spelar efter reglerna korekt som jag stöter på när jag spelar själv.

Varför ska just du bli servervakt? För jag är väldigt aktiv mogen och kan reglerna och visar alltid respekt.

Varför vill du bli servervakt? För att se till så att alla följer reglerna och förbättre comunity. även att dva bilar som står mit ute på motorväg och liknande.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har inte bra kunskaper

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Det var undertiden jag lärde mig rp så t.e.x metagaming och failed rp men det har enbart gjort mig till en bättre rpare och nu skulle jag säga jag är fulllärd.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka