Nekad wha23 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wha23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? whaaa23

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Marcus, en ung man som kallar Unive City hemma. Marcus är en lugn och eftertänksam person med ett starkt intellekt. Han ägnar mycket av sin tid åt att fördjupa sig i sina universitetsstudier, där han utforskar ämnen som matematik och datavetenskap. Marcus är också en passionerad konstnär och spenderar sina lediga stunder med att skapa konstverk. Han uttrycker sig genom måleri och digital konst och delar ibland sina verk på lokala konstutställningar. Han uppskattar skönheten i detaljer och finessen i kreativt uttryck. Förutom sitt intresse för konst och vetenskap, älskar Marcus att engagera sig i friluftsaktiviteter. Han tar ofta långa promenader i stadens grönområden och njuter av naturen. Att spela basket med sina vänner är också en favoritaktivitet som ger honom både motion och social samvaro. Musik är en annan viktig del av Marcus' liv. Han njuter av att lyssna på olika genrer, och att spela gitarr är en av hans avkopplande hobbyer. På helgerna kan man oftast hitta Marcus på lokala konserter eller improviserade jamsessioner med sina vänner. Med sin varma och vänliga natur är Marcus omtyckt av alla som korsar hans väg. Han skapar en atmosfär av harmoni och delar gärna sina intressen med andra, vilket gör honom till en uppskattad person i Unive City.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med vällutvecklad RP, jag kan bidra med utvecklade och långdragna senario som i slutändan blir roliga för alla och inte bara mig. jag kommer bidra med vällutvecklad laglig rp.
Jag kommer spela för alla och se till så att senarionen jag skapar kommer bli roliga för mig och för motparten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid måste vinna ett senario för att det ska bli kul, ibland ska man ge upp ett senario till motparten för att senariot ska kunna bli så bra som möjligt. om man bara spelar för sig själv så att man ska vinna hela tiden då så kan senariot för motparten förstöras och då blir det inte kul för någon.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? CopBait: att man med flit söker polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har 2k + timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka