Nekad Wh1tehawk | Medlem ansökning [V4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wh1tehawk

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik

Vad är ditt discord namn? whitehawk2760

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Manzour

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Strategisk, självsäker, iskall

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp i ett område där många hamnar snett. Det fanns inte alltid rätt väg att gå, men jag lärde mig tidigt att man måste vara stark, både för sig själv och för de runt omkring. Hemma var det inte alltid lätt – ibland var maten slut, ibland var det bråk, ibland kändes det som att ingen lyssnade. Men det gjorde mig hungrig. Inte hungrig efter pengar eller status, utan efter förändring. Efter något mer. Jag har aldrig varit den som ger upp. Även när det varit tufft så har jag rest mig upp och fortsatt. Jag har sett hur lätt det är att fastna i skiten, men jag har också sett att man kan ta sig därifrån. Det handlar bara om vilja och tålamod. Jag bär med mig allt jag lärt mig – både det som sårat och det som stärkt mig. Min plan framåt är tydlig. Jag vill plugga vidare, bygga upp mig själv, och sen bygga upp andra. Jag vill inte bara ha ett jobb jag vill skapa något eget. Starta företag, ge tillbaka till området jag kommer ifrån, visa unga att det går att lyckas utan att ta genvägar. Jag vill bli någon man kan se upp till, någon som inte glömmer var han kommer ifrån men heller inte stannar där. För mig handlar det inte om att bli bäst det handlar om att bli bättre än igår. Varje dag. Steg för steg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med äkta och seriös rollspel som känns verkligt. Jag lägger ner tanke i min karaktär, ger den personlighet, historia och mål. Jag är inte här för att bara springa runt och trolla jag vill skapa scener som andra minns, där det finns känslor, konflikter, lojalitet, svek, allt som hör till ett riktigt liv. Jag är bra på att anpassa mig efter situationen och spelar hellre långsamt och realistiskt än att stressa igenom allt. Jag respekterar serverns regler och vill bygga upp något större än bara min egen karaktär jag vill bidra till ett community där fler kan utvecklas och växa i sitt RP. Jag har också bra idéer till storylines och kan skapa drama som känns på riktigt. Oavsett om jag spelar en småkriminell från orten, en affärsman, en bror som försöker lämna det gamla livet jag går alltid in 100%.

Kort sagt: jag tar RP på allvar, jag tänker långsiktigt, och jag är här för att leverera kvalité.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska tänka på att vinna själv i varje situation, utan att man också kan låta den andra personen få något ut av scenen. Det handlar om att skapa bra RP för båda parter, inte bara sig själv. Om jag till exempel blir tagen av polisen eller rånad, så kanske jag inte alltid ska försöka komma undan eller rädda mig själv direkt. Istället kan jag spela att min karaktär blir rädd, gör ett misstag, eller till och med åker dit – för att scenen ska bli mer intressant och kännas mer verklig. Man får tänka på att alla som är med i RP:t vill ha en upplevelse, och om alla bara tänker på att vinna eller se bra ut hela tiden så blir det tråkigt och orealistiskt. I verkligheten förlorar man ibland, gör fel, eller råkar ut för saker och det borde speglas i RP också. Jag tycker att bra RP handlar om att bygga upp historier tillsammans, inte bara att alltid vara bäst själv. Så att spela för motpartens vinst är egentligen att spela för hela scenens skull, så det blir något som alla minns och vill bygga vidare på.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag är ju en gammal spelare här på unive så jag har faktiskt blivit bannad ett fler antal gånger för bland annat: RDM POWERGAMING osv fast tagit lärdom från det och inte gjort om det. Lär mig ganska mycket efter bansen och reflekterar över dom!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, Rdm, Vdm, Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nop

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka