Nekad Wh1tehawk | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wh1tehawk

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? whitehawk 2760

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Alex var en ung man som växte upp i en tuff förort där möjligheterna var få och lockelsen av snabba pengar var stark. Hans föräldrar kämpade med att få ekonomin att gå ihop, och Alex såg hur hårt de arbetade utan att någonsin få det bättre. Skolan kändes meningslös för honom, och han drogs snabbt in i en grupp äldre ungdomar som hade funnit sina egna sätt att tjäna pengar.
Med tiden blev Alex en del av den kriminella världen. Det började med småjobb som att leverera paket och hålla utkik, men snart var han involverad i allt större och farligare verksamheter. Varje gång han tänkte på att lämna det bakom sig, påminde han sig själv om sina föräldrars slit och hur svårt det var att hitta ett jobb som betalade lika bra.
Alex kände en ständigt närvarande oro och fara, men också en sorts makt och tillhörighet han aldrig upplevt förut. Han visste att hans val hade konsekvenser, både för honom själv och för de omkring honom, men för stunden var de snabba pengarna och den tillfälliga tryggheten viktigare än att se framåt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra til len bra nivå av rp då jag rollspelat här för ett litet tag sen me najg tagit paus från rollsepelet då jag haft fokus på annat, jag är en trevlig och kanske lite busig kille men bidrar till en seriös nivå av rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rpa på så sätt att andra personen vinner scenariot. t.ex) om man hotar dig med pistol eller nåt ska man vara rädd och rp för att överleva.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes, Rdm innebär att man inte får döda någon för ingen anledning vilket är rätt så logiskt och vdm innebär att man inte får använda sitt fordon som ett sätt att bråka t.ex) köra över någon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på unive för några år sen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nja inte riktigt

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka