Nekad Wh1tehawk | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wh1tehawk

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad heter du på discord? whitehawk 2760

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöka till medlemskaps ansvarig för att jag vill vara med och hjälpa denna server och bidra med att få den att gå framåt. Vill också hjälpa till att få in fler medlemmar på server så vi får ett större Community och roligare rp då det oftast blir det när det är flera spelare. Jag har också ett mål att ta mig högre för att kunna hjälpa till mer och kunna göra fler saker inom staff teamet. samt är jag rättvis och älskar ta intervjuer

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo just för att jag kommer ta in de som bara är mogna och de som kan alla regler så det blir så lite regelbrott som möjligt på denna server. Kommer också vara väldigt aktiv om dagarna så det blir så många folk som möjligt på denna server så den blir jätte stor. Kommer också ha alltid glädje och snäll när jag tar intervjuer samt när jag skriver på forumet. Så rättare sagt jag vill att många ska ha möjlig heter till att vara medlem på unive och det kommer jag att göra kommer också skriva ut att vi tar intervjuer och att det ska göra en ansökan på forumet om de vill och mm. Så mitt intresse är väll att träffa nya människor och prata med dem. Kommer också alltid fråga i början hur de mår och lite sådant. :)

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? tycker att man ska bemöta folk som man vill bli bemötad och jag är en snäll person och jag kommer vara snäll kman kommer att märka det och jag hoppas att folk blir glada att jag hjälper communitit

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att man kan reglerna som en medlem och inte är en problem spelare för serven. För då ska man inte godkänna den personens medlems ansökan. Och att den medlemen inte ska få förmånga indragna roller för då vet man att den personen inte kan hantera den roller medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? inte en problems spelare, att dom ska kunna reglerna även om dom blir krim så ska dom fortfarande kunna medlem regler. Och att den spelaren inte ska liksom förstöra för folk t.ex att slå folk bara för man blir medlem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att hjälpa folk som ska ta medlems ansökan eller om dom klarar de så ska jag ta intervjun och se vad han kan. Och att jag som MA ska ha ansvar för att få serven bra asså att inte ta in nån person som är en problems spelare och dom ska man bara banna eller ge dom en annan chans men om dom fortsätter så ska man banna personen och dra medlems roller om dom inte kan hantera roller som dom ska.

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar 2h helger 14h

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag kommer inte börja spela på en annan server för Unive är den bästa serven sommjag har spelat på och jag tycket ingen annan server är bättre och de därför jag it kommer börja spela på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nop

Jag ansöka till medlemskaps ansvarig för att jag vill vara med och hjälpa denna server och bidra med att få den att gå framåt. Vill också hjälpa till att få in fler medlemmar på server så vi får ett större Community
[Hans text.

Jag ansöka till medlemskaps ansvarig för att jag vill vara med och hjälpa denna server och bidra med att få den att gå framåt. Vill också hjälpa till att få in fler medlemmar på server så vi får ett större Community [din text....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka