- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 718 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: erkänner att han har fuskat
Personal: redbull02.
Datum: 2026-03-19
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag överklagade en anticheat bann som jag hade fått för länge sen och jag erkände att jag hade fuskat men att det var väldigt dumt och att jag ångrade det mycket sen så blev jag perma bannad för fusk och så blev jag tillsagd att jag skulle betala 2000 för unbann
Tar du ansvar för det som hände? ja det var väldigt dumt och jag ångrar det mycket men jag var rätt ny till fivem då och tänkte inte riktigt på att jag kanske ville spela på unive i framtiden men nu är jag här
Vad har du lärt dig sedan dess? att jag ska följa alla regler och inte använda tredjepart mjukvaror för det var väldigt dumt och jag ångrar det mycket
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag tycker jag förkänade det det var väldigt dumt att fuska då men det är inte alls många fivem servar kvar som har många spelare och rolig rp så jag hade uppskattat en chans och glömma det som hänt för jag ångrar det verkligen och jag vet att det var väldigt dumt
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej jag fuskade men jag kan visa att jag tar ansvar och sköter mig på servern om jag får en till chans jag hade verkligen uppskattat det.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja