Nekad .WG | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.WG

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten är William kallas oftast Wille.

Vad är ditt discord namn? W.G#6647

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär som spelar heter Robin Nilsson. Robin är 24 år gammal. Robin är uppväxt i en stasstat kallad botkyrka kommun. Botkyrkan var inte ett som var bra för barn de var mest kriminell aktvitet. Robin blev aldrig påverkad av de men han nära o kära blev som t.ex hans mamma börja gå på droger. Robins mamma avled senare begrund av hjärtstoppning. Robin är en kille som har lätt att gå vidare men har svårt att visa känslor för andra. Robin gillar att omgås men kompis och släktingar på fritiden. När Robin är stressad så brukar han och han kompis Glen åka o ta en birra på baren för att kunna slappna av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp och skapa roliga scenarion t.ex polis rån, polis jakt osv. Jag kommer göra allt jag kan för att skappa en rolig rp och också en seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man t.ex du har gjort en bankrån och du sitter i bil iväg därifrån men så plötsligt så krokar du och ledar då till att du blir tagen av polisen. En kort sammanfattning är att du kan också förlora ett scenario och inte alltid vinna.

Hur hittade du Unive? Jag fick tips av en polare och Unive är sveriges största server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka