Accepterad wflyxx | Medlem ansökning (Rossi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wflyxx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? wflyxx

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gurt Gunnarson 26 år alltså född 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, ärlig, pålitlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Gurt Gunnarson bodde förut vid norra Sverige där det var väldigt kallt, han ville alltid bli en mäklare fast eftersom det inte var möjligt där han bodde och att han inte hade utbildningen och pengarna till det behövde han flytta till staden Unive. Nu när han har börjat om helt vill han skaffa sig nya vänner och bli en mäklare som han alltid viljat. Och förr brukade han även att hänga med vänner och dricka lite fast inte ofta eftersom han jobbar väldigt mycket, fast på helgerna blir det lite mer chill. och han har väldigt mycket erfarenhet med bilar, och han använder det som ett litet extra jobb medans han väntar på att bli accepterad som mäklare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan såklart hjälpa staffen och alla spelare att hantera sin RP till exempel om någon bryter en regel så kan jag varna honom genom att till exempel säga att han borde tänka på det och se han förbättra sig OCH jag kan bidra till serverns RP genom att visa all min respekt och göra discorden och självaste servern till en säker och god plats för allt och alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att även om du förlorar behöver du inte ta åt dig så mycket. Som sagt även om den andra vinner ska du alltid vara glad och stötta dem.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot regler eftersom jag gillar att vara strikt på mig själv när det gäller sånt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch) som är att du inte kan köra på folk med din bil även om dem är jobbiga eller störande. Du ska alltid kontakta staff om det är något större problem, eller POWERGAMING vilket innebär att du alltid ska spela på ett realistiskt sett som att du blir slagen ska du inte bara skratta fast du ska reagera som att du faktiskt blivit slagen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare varit med Unive RP fast jag behövde lämna pga mina betyg fast nu när jag har mina betyg uppe igen kan jag börja spela och vara aktiv som jag var förut (4-6 timmar varje dag.)

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka