Dubbelpost Wezz112 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wezz112

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamoo

Vad är ditt discord namn? Wezz660

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 1997

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: NOCAP HSS 09-08-1997

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rättvis smart framgångsrik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: NOCAP kommer från en hård uppväxt där hans föräldrar har suttit i fängelset efter att ha hållit på med narkotika handel och rån när jag va 12 år då kom mina föräldrar ut från fängelset då bråka min föräldrar med gänget dom sålde till så dödade dom mina föräldrar och då kom jag in i kriminalitet nu när jag e 28 vill bygga upp min karaktär och hämnas för mina föräldrar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra stämning och social och samarbetsvillig sprida glädje vidare genom att ha bra nivå på RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska allt uppoffra sin vinst till motpartners fördel för att de ska bli bättre RP nivå

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: vechile death match RDM, powergaming, metagaming .

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill verkligen komma in i servern och bigganupp min karaktär och vara social med andra och självklart vill jag det bästa för servern .

Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka