Nekad Weyq01 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Weyq01

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Uqxcy/

Ditt Hex-ID: steam:11000016eece1bf

Vad är din discord tagg? uqxcy.369

Vem var det som bannade dig? Står ej någonstans om " vem " som bannade mig.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-05 194654.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår inte riktigt varför jag blev bannad. Det här var faktiskt min första gång på Unive, och jag och mina vänner var för att ha kul och rpa. Vi hade verkligen skit kul, och jag var noga med att inte bryta mot några regler eller göra något misstag Jag kan inte komma på något som skulle kunna ha lett till att jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar stod vid ett annat gänghus och pratade med medlemmarna där. Vi hade en väldigt rolig och bra rp nivå, och jag bröt inte några regler. Efter ett tag blev jag timeoutad från servern, och det tog ett tag innan jag kunde ansluta igen. När jag väl kunde logga in visade det sig att jag hade blivit bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och mina vänner stod vid ett annat gänghus och var mitt uppe i ett riktigt roligt scenario. Vi pratade med medlemmarna där, skojade och hade kul tillsammans, och vi höll oss helt till reglerna. Ingen av oss gjorde något som ett regelbrott, och vi alla hade riktigt roligt.

Efter att vi stått där och snackat ett tag blev jag plötsligt timeoutad från servern. Jag förstod inte riktigt vad som hände, men jag tänkte att det kanske var en glitch. Det tog en stund innan jag kunde försöka ansluta igen, och när jag äntligen kunde logga in såg jag att jag hade blivit bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig tidigare blivit bannad på Unive Roleplay, så det här känns väldigt konstigt för mig. Jag försökte rpa med en väldigt bra rp nivå och de tyckte jag att jag gjorde.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag har verkligen ingen aning om vad jag kan ha gjort annorlunda, eftersom jag är säker på att jag inte har brutit mot några regler eller fuskat på något sätt. Jag var väldigt noga med att spela med en social och hög rp nivå, och jag följde serverns regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag hade absolut inte gjort om det jag gjorde om jag bara fick veta vad jag egentligen gjorde fel. Jag tycker bara det känns orättvist att bli straffad utan att ha fått en chans att förstå vad som egentligen hände.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka