Nekad WEXY | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WEXY

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Mannensigge/

Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? WEXY#4904

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter lukas almarson jag gillar att leka polis jag vill bli polis för när jag va liten så var min pappa polis och en gång när han skulle på ett larm så blev han skuten av en kriminell kille och min pappa sa alltid att jag skulle bli polis och nu vill ja bli polis så jag kan uppfylla min pappa dröm jag önskar att han levde men jag har fortfarande min mamma hon är jätte snäll pappa va också snäll jag önskar att pappa skulle lära mig att bli polis hoppas att han bara kunde leva men i alla fall jag gillar också billar dom som är Lamborghinis gillar jag mest men dom som är epor älskar jag jag kommer nog att köpa en EPA och uppfylla pappas dröm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag kan gå upp till nästa nivå och för att jag ska kunna bli polis för polis jobbet älskar jag det är coolt och så jag kan göra massa andra grejer typ som kunna jobba på merkonomen eller räddningstjänsten eller ambulans eller Securités jag vet fartigs inte men min dröm är att få jobba på polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att lydda regler och massa lagar och försöka vara så lik mig som jag är i IRL men framför allt jag ska hjälpa min egna karaktär och andra karaktärer och säga till mina kompisar att dom ska spela detta spelet som heter GTA ROLPLAY och säga till dom att dom ska spela på unive server.n

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte behöver inte vina i ett scenarion. Man spelar mest för att det är roligt och man spelar också för sina motpartners skull.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelar GTA ROLPLAY på univ han är polis och hans rekommenderade detta spelet så tack till han för det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka