Nekad WEXY | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

WEXY

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Mannensigge/

Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? WEXY#4904

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter lukas almarson jag vill bli polis för när ja va liten så va min pappa polis och han ville att jag skulle bli polis jag sa att jag ville bli polis och en gång när min pappa skulle på ett larm så blev han skuten och då blev jag ledsen jag börja gråta och då sa jag att jag skulle bli polis nu vill jag bli polis och jag kommer uppfylla min pappas dröm att jag skulle bli polis min mamma sa alltid att han fanns men jag sa att det är okej mamma sa att jag ska säga allt till hon och jag gjorde det jag sa som det va att jag inte mår bra för att pappa dog jag sa att jag önskar att han levde och att jag inte vill gå i skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För då kan jag uppfylla min pappas dröm att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att lydda regler som min pappa gjorde för att bli polis och RPA så mycket som jag kan och det går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Min kompis va polis i unive och han sa att det va jätte roligt spel så jag börja också med det.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka