Nekad WEXY | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WEXY

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Mannensigge/

Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? WEXY#4904

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter lukas almarson jag gillar poliser jag tror att jag kan bli en om jag får bli medlem jag skulle kunna göra vad som häls för att bli polis jag gillar billar jag har körkort och bryter inte mot laggar jag är snäll och hjälper andra jag försöker köpa en EPA men det går inte bra för att jag har inte så mycket pengar jag tror att om jag burjar jobba på polis kommer jag få mer pengar och mer uppmärksamhet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För just det är en bra fråga jag vill bli polis så jag behöver vara medlem säger mina kompisar och jag önskar att ni kunde vara snälla och göra så jag kunde bli medlem ni skulle göra min stolt och jag skulle bli glad ps ni är kungar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att bidra med att jag tänkte att jag ska försöka att lydda era regler och att försöka RPA så mycket som jag kan och att försöka bli medborgare det är min dröm att få vara medborgare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Min kompis är polis i univ. Och han sa att det va jätte roligt spel så jag börja också med det.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka