Accepterad WEXY | Ban överklagan (Akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WEXY

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mannensigge/

Ditt Hex-ID: qlxwqt

Vad är din discord tagg? WEXY4904

Vem var det som bannade dig? akzab

Hur lång tid var din ban? 5 timar och 10 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står stuntfönuft, mask på torget.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade mask på torget jag visste inte att man inte fick ha det så snälla förlåt vill bara spela på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och kola på mobil och byte bakrund och sen så blev det svart och jag trodde det var restar men så blev jag banad snälla förlåt,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel förlåt snälla jag ber kan jag få bli on banad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tänkte att jag aldrig ska göra om det och nu ska jag aldrig ha mask på torget igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gått iväg eller ha tåt av mig masken förlåt snälla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag ska aldrig ha mask på torget igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag men snälla on bana mig ni är bäst och älskar unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka