Nekad Westman070 | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Westman070

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Vad är ditt discord namn? Max Westman#6669

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Johas och är en gubbe på runt 40 år med ett brinnande intresse av bilar. Roger är en omtänksam och trevlig person som gillar att hjälpa folk med deras bilar och blir sällan arg, Roger har haft en dröm sedan han va liten och de är att vara VD/Chef på en mekaniker firma och han jobbar fortfarande för de. Roger har haft en bra uppväxt med 3 syskon och mamma och pappa. Han klarade skolan med bra betyg och fick snabbt jobb efter gymnasiet då han sommarjobbat mycket haft praktik och hjälp släkt när dom haft strul med fordon så han har goda kunskaper. Roger hade en liten egen firma på gården där han kunde hjälpa folk med bilarna när de behövdes och blev byns mekaniker. Roger har sen han va runt 12 år haft en bil han byggt på väldigt länge och håller på med den än i dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra allt jag kan för att bidra med rolig, seriös och mogen rp för att de ska bli roligt för alla som man rpar med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte helt säker men att man ska rpa för att de ska vara roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Har spelat här förut och då hittade jag servern på fivem listan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka