Nekad westkiller | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

westkiller

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090422728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivan

Vad är ditt discord namn? westkiller143#9992

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är en smart och trevlig person som vill tyvvär bli kriminell. Min karaktär gillar att det ska vara intensivt och roligt att spela på servern. Jag är oftast lugn och kan rätta saker till rätta mellan personer.

Varför ska just du bli whitelistad? jag skulle vilja bli Whitelistad för att jag kan min roleplay och för att jag vill jätte gärna bli kriminell för att jag tror jag kan spela en jätte bra roll som det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag skulle vilja bli Whitelistad för att jag kan min roleplay och för att jag vill jätte gärna bli kriminell för att jag tror jag kan spela en jätte bra roll som det.

Hur hittade du Unive? jag hitta servern genom en kompis som rekomenderade den jätte starkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli kriminell och ha det så kul som det bara går tillsammans med medspelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag kör bara Unive.
 
Tillbaka
Top