Nekad Wester | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wester

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143513593/

Ditt Hex-ID: 11000014686edf9

Vad är din discord tagg? wester1

Vem var det som bannade dig? 136PANDA

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 40008-4ae5dfec01aa0a07080e4f35af825c47.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett stort misstag genom att combatlogga mitt i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang från butiken in i en buske och combatloggade. Vilket jag inte är stolt över, men det skedde. Jag och mina polare hade tråkigt och klockan var ganska mycket. Sen fick min vän idén om att vi skulle råna en butik. Jag sa inte så mycket och hängde mest med. Sen fick jag ett vapen av min vän eftersom det inte gick att råna för honom. Efter det så rånade jag butiken och hörde direkt sirener. Sen sprang jag ut och såg två poliser springa mot mig. Så jag sprang till en buske och skrev spawnmenu i f8. Efter cirka 5 minuter så spawna jag torget och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban. Jag förstår att jag har brutit mot serverns regler och vill ta tillfället i akt att be om ursäkt för mitt beteende. Jag skulle inte ha gjort som jag gjorde och jag ångrar detta enormt mycket. Det är lätt att vara efterklok. Jag inser nu att mitt beteende var oacceptabelt och förstörde upplevelsen för mig och andra på servern. Jag försäkrar er att jag har lärt mig av mitt misstag och kommer att följa serverns regler noggrant i framtiden. Jag är passionerad för att vara en del av unives community, och jag skulle vara tacksam om ni kunde överväga att häva mitt ban så att jag kan återvända och göra det rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare. Mest för fail rp och en massa lall. Men jag har lärt mig mycket av mina tidigare bans. För det första, jag lärde mig att respektera reglerna. Det kanske inte känns nu som att jag respekterar reglerna. Men jag gör verkligen det. Jag gillar rp starkt när det görs seriöst och därför försöker jag bidra till seriösare rp. För det andra, så har jag lärt mig om förståelsen av att ta konsekvenserna av sina handlingar. Jag vet att det kommer bli konsekvenser om jag gör något som är felaktigt. Ansvarstagande har blivit en viktig aspekt av mitt agerande. Jag inser nu vikten av att ta ansvar för mina handlingar och att vara beredd att acceptera konsekvenserna när jag bryter mot regler. Slutligen, jag har insett att jag kan använda mina tidigare misstag som en möjlighet till förbättring. Genom att reflektera över varför jag blev bannad har jag kunnat hitta delar av mina agerande där jag kan förbättra min rp-nivå och bli en bättre spelare. Sammanfattningsvis, att bli bannad har varit en lärorik upplevelse som har hjälpt mig att växa som spelare. Jag är fast besluten om att använda dessa lärdomar för att skapa en mer positiv spelupplevelse för mig själv och andra i framtiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha försökt att kommunicera med poliserna när vi blev tagna istället för att ta den enkla vägen ut ur det hela. Om jag visste att jag befann mig i en dålig situation och inte var redo för konsekvenserna, kunde jag ha försökt undvika den. Jag kunde ha undvikit rånet eller försökt förhandla med mina polare för att undvika rånet. När jag hamnade i konfrontation med poliserna och insåg att jag inte kunde vinna, kunde jag ha valt att acceptera konsekvenserna av mina handlingar istället för att combatlogga. Det är en del av spelet att ibland inte vinna alla scenarion. Viktigast av allt skulle jag ha läst och följt serverns regler noggrannare. Tålamod är något jag saknade i ögonblicket med poliserna. Istället för att reagera panikartat och logga ut så skulle jag försökt att vara mer tålmodig. Jag borde ha varit mer förberedd på konsekvenserna som kan komma. Men jag var inte det. Rånet skedde väldigt spontant och stressat. Så jag hann inte tänka igenom konsekvenserna som kunde komma efter det. Jag vill verkligen att jag ska ta en stor lärdom av detta. För det finns ingen annan server jag hellre spelar på än unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter min ban för combatlogging har jag verkligen fått en ögonöppnare. Jag har lärt mig flera värdefulla läxor som jag kommer ha med mig. För det första, jag har insett att varje handling jag tar i spelet har konsekvenser. Combatlogging var inte bara en ogenomtänkt handling, det störde också hela spelupplevelsen för andra. Detta var något jag inte tänkte på först. Men något som kom till mig nu efter. Och jag ska verkligen försöka att ha med mig det i mitt rpande. Dessutom har jag fått en större respekt för andra spelare. Jag förstår nu hur viktigt det är att inte förstöra för andra. Spelet är en gemensam upplevelse, och jag vill bidra positivt till den. Efter att ha blivit bannad för combatlogging har jag också insett värdet av att tänka och ta bra beslut. Istället för att stänga av mitt i ett scenario, borde jag ha pratat och diskuterat mig ur knipan. Kommunikation med poliserna är ett alternativ som jag nu inser att jag kunde ha använt. Jag har insett att även om jag har begått misstag, kan jag använda dem som en möjlighet att förändras och förbättra mig själv. Jag vill bli en mer rättvis och ansvarstagande spelare i framtiden och använda dessa lärdomar för att hjälpa till att skapa bättre scenarion. Jag vill även testa nya saker på servern. Till exempel att ha ett vanligt yrke. Som bilmekaniker eller bilförsäljare. Jag tror att det hade hjälpt mig mycket genom att ha något lugnare arbete. Då hade jag haft tid för att utveckla mitt rpande och bli en mer mogen spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka