Accepterad Wesslo | Medlem ansökning【Karimoooooo】

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wesslo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288042355/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? timaghel#1337

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Ali Khalid och han är född den första januari 2005 fast han är 22 år gammal i hemlandet. Ali tycker inte att vara över 18 år är en fördel så han säger att han är 17 för att skippa massa straff och få ungdoms rabatter. Ali Khalid kommer från Burkina Faso där han blev uppfostrad av sin Mamma. Pappan syntes aldrig till. Ali växte upp med sina 9 brorsor och är en av de 2 yngsta i familjen. Ali kom till Sverige 2001 med båt och flyttade till det fina området Rinkeby tillsammans med hans brorsa Mohamed. Ali var väldigt ensam i Sverige men han hade sin brorsa men han var nästan aldrig hemma. Ali har fortfarande kontakt med majoriteten av familjen men 2 brorsor omkom tyvärr i Malaria och HIV. Ali var bra i skolan och gjorde bra ifrån sig och fick topp betyg för att kunna få ett bra jobb. Dock så slutade Mohamed att gå i skolan och var mycket ute med kompisar. När Ali tog studenten så avsluta han skolan med topp betyg och hade en bra framtid framför sig. Han träffade en fin tjej som han sedan gifte sig med. Hennes namn var Maroa och hon och Ali blev förälskade. Bara en vecka efter de träffade varandra så var de gifta. De hade ett bra liv tillsammans och precis när Maroa skulle föda så blev hon väldigt sjuk. Doktorerna sa att hon och barnet inte skulle överleva. Ali bröts ner av sorg och han såg inte solljus på flera veckor tills hans brorsa började hänga med han igen. Mohamed lärde Ali att gangster livet var rätt väg att ta för de, sen dess har de aldrig synts utan varandra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara Medlem på Unive för att kunna leva ett kriminellt liv med min brorsa. För kan jag bidra till våld och köpa vapen för att kunna leva livet fullt ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra så att alla på servern ska kunna spela fullt ut och ha det roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska vara med i Rollspelet och inte förstöra så att det blir kul för alla.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat Unive serven genom vänner som spelar här på.

Tillbaka