Nekad Weshhhh145 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Weshhhh145

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elia

Vad är ditt discord namn? elia145

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Prevert Garcia 17 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Impulsiv, realistisk och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Prevert Garcia växte upp i en rörig miljö där han tidigt lärde sig att klara sig själv. Han har alltid varit social, lite impulsiv och ibland tagit beslut utan att tänka hela vägen igenom, vilket både gett honom problem och erfarenhet. Han flyttade till staden för att få en nystart och hitta sin egen väg. Prevert har inga spikade planer för framtiden, utan låter livet i staden forma honom. Hans mål är att bygga kontakter, skapa sitt namn och hitta något han kan utvecklas inom, samtidigt som han lär sig av konsekvenserna av sina handlingar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerad och realistisk RP där jag vågar ta initiativ till scenarion. Jag gillar att skapa både roliga och seriösa situationer, bygga relationer och konflikter över tid och se till att RP:t blir utvecklande för alla inblandade. Jag följer reglerna och prioriterar alltid Social RP framför egen vinning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ibland accepterar att förlora eller hamna i underläge för att scenariot ska bli mer trovärdigt och roligare. RP handlar om att bygga en bra historia tillsammans, inte om att alltid gå vinnande ur varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM är förbjudet, vilket betyder att man inte får skada eller döda någon utan ett tydligt RP-skäl. FearRP är också en viktig regel, vilket innebär att man ska spela och utgå om sin karaktärs liv och agera realistiskt i hotfulla situationer, till exempel följa order om någon har ett vapen riktat mot sig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har aldrig kört fivem innan men jag har spelat gta så jag vet hur man spelar. jag är en seriös men avslappnad spelare som gillar långsiktig RP. Jag kan ta både vinster och förluster på ett moget sätt och vill bidra till ett roligt, respektfullt och levande RP-klimat på servern.

Nekad ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka