Accepterad weshh | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rhinofighterrr

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Ditt discord namn: benim.bachro Men mitt smeknamn är Aziri Marakas

Ditt Hex-ID: 110000154571324

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? COL

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom jag gjorde fel i detta scenari odå jag valde att små pitta han lite med bilen, även fast det inte var mycket så begick jag endå regelbrottet vilket är fel från min sida och jag har ju lärt mig från det och ångrar hur jag utförde scenariot. Om jag hade kunnat göra om scenariot och göra annorlunda hade jag hundra procent gjort det eftersom jag tagit lärodom av mina misstag. Jag ifrågesätter inte staffs beslut utan ber om en ny chans genom att ge mig en krim varning eller två och låta mig få rpa igen för att visa att jag förbättrat mig och tagit lärodom av bannen. Allt jag vill är eran tillit om en andra chans och verkligen se över ert beslut och låta mig spela igen för jag har insett mina fel och detta blir första och sista gången det händer kan jag garantera er, nästa gång kommer jag tänka på vad jag gör samt vad det kan leda till för konsekvenser. Det är endå jullov så det hade vart schysst att få komma in och spela på servern igen utan att på något sätt bryta mot någon regel i framtida scenarios. Kommer tänka på att ta de mer socialt och inte bara spela för o skjuta och powergaming kommer inte ske i framtiden bara för att jag ska vinna scenariot, utan jag kommer tänka på alla dessa punkter noga och bevisa för er att jag förbättrats.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inget jag anser som direkt felaktigt utan jag kritiserar beslutet eftersom staffsen valde att dra krim, jag tycker ni borde ge mig en chans med indraget krim eftersom min test medlem skulle precis gått ut innan jag gjorde som jag gjorde. Jag tycker bara att det är fel eftersom från mitt perspektiv så var första dsync men har tyvärr ej klipp och absolut andra pittningen var onödig ber om ursäkt för det, men under klippet så ber jag honom hoppa ut ur bilen men han valde att köra iväg så fick ner föraren för sedan kunna kidnappa resterande i bil, det är ett längre scenario då ni bara fått ett klipp vi har jagat fram och tillbaks ett tag, personligen tycker jag det inte borde vara en ban direkt och en så pass grov åtminstonde indraget krim för vi prata med motparten innan social scenario har gjorts. Ni får förstå det från mitt perspektiv också och inte bara från en part

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har klipp från hans pov ifall de behövs! men kan it skicka det här!

Senast ändrad:
Du kommer få tillbaks din test medlem men inte din krimroll. Du kommer också få unban men krim får du donera för igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka