Nekad wesh | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? zaki

Vad heter du på discord? wesh 9999

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 17-18:00 till 20.00
Tisdag: 17-18:00 till 20.00
onsdag 17-18:00 till 20.00
fredag 15:00 till 23.00
Lördag: 12:00 till 23:00
Söndag: 12:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 mån typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/Qb7NLwvj9JvBe/d1337qClKlYC?invite=cr-MSxZR1EsMTU2ODA1MTI3LA om det inte kommer upp så är det 22 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. som e servervakt har man också lite uppgifter att göra än att bara rpa och det är att försöka hjälpa serven att kicka eller banna folk som bryter mot riktlinjerna och försöka höja rpn nivån på serven man ska helt enkelt ha koll på serven och det som händer runt om kring dig men man ska inte åka runt och leta efter anledningar till att banna utan du ska låta problemen/anledningarna komma till dig. man ska även kunna ta rätt beslut och inte bara kicka/svbanna för att det är kul. om man behöver hjälp så kan man till exempel tillkala staffs som får förlänga bannen. eller unbana

Varför vill du bli servervakt på servern? varför jag just ska vbli servervakt ör för att jag är kunnig har varit det tidigare och inte ä'r det eftersom jag var MA så redan där vet man att jag kan ha bra koll på servern och en grej jag verkligen stör mig på hur folk bara lallar , mitt mål är att underlätta staffs och philips jobb genom att vara SV och de klart få en bättre server och banna folk som förstör så de kan lära sig precis som jag gjorde samt vill jag ge folk chanser men inte alltid och jag kommer ta vara på servervakt rollen om jag bilr det samt kan jag de flesta commandsen

/sv = skriver i servervakt chatten.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/toggleid du gör så att du kan se allas id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att man använder sina fördelar för att kunna vinna ett senario genom att reva sig själv när man inte får det när du bannar folk för att du känner för det eller skapar problem för att ha en motiv till varför du bannar en

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka