Nekad wesh | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blackhawk

Icke Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? zaki

Vad heter du på discord? 𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐𝖍𝖆𝖜𝖐💯#2619

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 17-18:00 till 20.00
Tisdag: 17-18:00 till 20.00
onsdag 17-18:00 till 20.00
fredag 15:00 till 23.00
Lördag: 12:00 till 23:00
Söndag: 12:00 till 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4 mån typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/Qb7NLwvj9JvBe/d1337qClKlYC?invite=cr-MSxZR1EsMTU2ODA1MTI3LA om det inte kommer upp så är det 23 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt uppgift är att vara en liten vakt helt enkelt de vill säga som en servervakt ska du inte nu bara för att du är servervakt gå och banna för de kult utan du ska vänta till problemen kommer till dig dvs om du ser en bil mitt i vägen ska du dva den om du ser någon lallare ska du kicka den som servervakt ska du kunna underlätta staffsen jobb och höja rp nivån på servern medans du rpar

Varför vill du bli servervakt på servern? varför jag just ska vbli servervakt ör för att jag är kunnig har varit det tidigare och inte ä'r det eftersom jag var MA så redan där vet man att jag kan ha bra koll på servern och en grej jag verkligen stör mig på hur folk bara lallar , mitt mål är att underlätta staffs och philips jobb genom att vara SV och de klart få en bättre server och banna folk som förstör så de kan lära sig precis som jag gjorde samt vill jag ge folk chanser men inte alltid och jag kommer ta vara på servervakt rollen om jag bilr det samt kan jag de flesta commandsen


/sv = skriver i servervakt chatten.
/dv tar bort bil som är närmst dig.
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/toggleid du gör så att du kan se allas id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att man använder sina fördelar för att kunna vinna ett senario genom att reva sig själv när man inte får det när du bannar folk för att du känner för det eller skapar problem för att ha en motiv till varför du bannar en eller ha toggleid på medans du är i skott scenario för att kunna se vart en person är
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top