Nekad Wesch.. | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wesch..

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kalle

Vad är ditt discord namn? benzo156

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ahmed olsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed var i militären när han var ung. Hans familj ogillade hans beslut att gå in i militären, så de kastade ut honom ur sitt hem. Därefter bodde Ahmed hos sin moster, Alketa Mårtnesson. De hade en mycket bra relation tills Ahmed fyllde 45 år. Då blev hans moster påkörd av en lastbil när hon försökte gå över vägen. Efter den tragedin tog han en paus från militären och fokuserade istället på att starta en familj. Men det blev aldrig av. Ahmed träffade aldrig den rätta personen, och han förblev singel hela sitt liv. Han är faktiskt stolt över det. När han fyllde 50 återvände han till militären och fortsatte arbeta där tills han blev 65. Vid 65 års ålder gick han i pension och fick sina pensionerade pengar, som han använde för att köpa ett hus och en bil. Senare träffade han några personer som var inblandade i gängproblem. De introducerade honom för sina vänner och bekantskaper, och efter några månader hade Ahmed blivit indragen i droger och alkohol som en form av lindring. Han vågade inte bryta sig loss från

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en bra rollspelare och ganska mogen för min ålder. Jag är öppen för att lära mig mycket om svensk rollspel, eftersom jag aldrig har varit på en svensk rollspelserver tidigare. Det kommer verkligen bli kul! Jag bryter inte några regler, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man rånar en affär i rollspel är det viktigt att ge polisen en chans att göra sitt jobb. Målet är att skapa en bra situation där polisen kan arrestera dig utan att allt leder till död eller kaos hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit någon gång, men de är läöngesedan då jag var ny till fivem då och fick bans

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? suntförnuft är den viktigaste regeln poch det är när man ska tänka som det skulle varit irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Nekad.
Anledning:
nyligen indraget medlemskap. Du behöver vänta 2 veckor.

Du får ansöka igen 2024-12-13. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka