Accepterad Wesch.. | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wesch..

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? wesch121

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Ali, Ahmed Ali har haft en jätte svår uppväxt, Ahmed föddes den 1998-01-10 och hans pappa var inte där under förlossningen utan han hade precis fått fängelse straff, han sitter livstid för han mördade en man i 20 års ålderns, mannen var skyldig Ahmeds pappa en massa pengar och kunde inte betala sina skulder. Pappan hete mohammed och mamman heter Fatima. Ahmed har haft det svårt i skolan han har mobbat folk och inte haft bra kompisar utan dem var i samma situation som Ahmed, Ahmed fick aldrig bra betyg heller han fick alla F i 6 an muntliga sen i 7an 8an fortsatte han med att få F i 9an fick han i slutbetyg F vilket var väldigt dåligt, Fatima brydde sig inte om Ahmeds utbildning, hon var nästan aldrig med honom utan hon var hög nästan hela tiden och Ahmeds pappa mohammed skulle komma ut ur fängelset nästa månad och ahmed visste inte om det, ahmed är springpojke, hans kompis Kalle vart mördad av deras opps detta gjorde Ahmed väldigt arg, Ahmed hade alltid på sig tabben och han letade efter dessa personer som sköt Kalle han vill döda dem

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mogen och seriös rp, har rpeat i flera år och är väldigt erfaren och bra, jag tycker det är väldigt kul att rpea och det är väldigt kul när de är bra och social rp i scenarion. det roligaste är ju social och seriös rp som sagt så det är därför jag kommer bidra med det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska spela för att båda ska ha roliga scenarion och inte för att vinna utan att de ska vara kul för båda motparterna. man vill inte spela för att vinna scenarion tuan för det är kul och för att b åda ska ha vchans att vinna annars blir det inte kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? har ju rpeat i 3 år så kan alla regler, suntförnuft är den viktigaste regeln man ska tänka efter ifall man ska göra något asså skulle ja gjort detta irl, rdm random death match asså man dödar någon utan anledning, vdm viechle deatch match man kör på någon eller abvänder fordonet som vapen, fearrp man värnar om sitt liv, combat logging man loggar i scenario. metagaming man abänder information ooc, KAN ALLA REGLER HAR RPEAT SOM SAGT I 3 ÅR! KAN SÄGA ALLT I INTERVJU SENARE.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 100% har som sagt rollspelat i 3 år så är väldigt erfaren inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka