Nekad werxZ.12k | Beslut Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.1karpzz

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Ditt discord namn: WerxZz.23

Ditt Hex-ID: 11000016efe96e4

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krimnell roll

Vem/vilka tog beslutet? realsickan

Varför tror du själv att beslutet togs? för staffsen tyckte att det var lite onödigt att finisha en snut i det scenariot man ska inte göra det alls. men där så gjorde jag det för han inte skulle komma ihåg hur våra kläder såg ut o våra bilar. visst att kunnat förskt kidnappat han igen efter han blev ben dammad men ja ville ifrån platsen så fort som möjligt för inagme så rpade ja rädd och ville inte direkt åka in i fängelset så då finishade jag han men visst till nästa gång så vet man ju att man kan göra det roligt för båda parterna o kidnappa snuten eller göra gissladrama o förhanlda ut det scenariot det hade vart roligare men man lär sig av sina misstags i livet men ja accepterar o fattar att ja får bann för det o indragen krim hade ju vart bättre om ja hade plockat min grabb som var medvetslös och stuckit där ifrån men ja tänkte inte så långt för han hade dpå skjutit oss. för staffsen tyckte att det var lite onödigt att finisha en snut i det scenariot man ska inte göra det alls. men där så gjorde jag det för han inte skulle komma ihåg hur våra kläder såg ut o våra bilar. visst att kunnat förskt kidnappat han igen efter han blev ben dammad men ja ville ifrån platsen så fort som möjligt för inagme så rpade ja rädd och ville inte direkt åka in i fängelset så då finishade jag han men visst till nästa gång så vet man ju att man kan göra det roligt för båda parterna o kidnappa snuten eller göra gissladrama o förhanlda ut det scenariot det hade vart roligare men man lär sig av sina misstags i livet men ja accepterar o fattar att ja får bann för det o indragen krim hade ju vart bättre om ja hade plockat min grabb som var medvetslös och stuckit där ifrån men ja tänkte inte så långt för han hade dpå skjutit oss.

Hur är beslutet felaktigt? tyckte att bannen är felaktig för att finisha en snut o få ban för det tycker det är konstigt ba visst hade ju kunnat gjort det roligt för båda partnerna o kidnppat polisen eller gjort gissla drama tagit han som gissla förhandlat ut med alla poliser men han valde att fearrpa o ville ingame inte torska till snuten visst ska man inte tänka på sig själv men ville ba från platsen lika fort som ja kom dit behövde inte finisha han men ville inte han skulle se våra bilar o komma ihåg våra kläder o sånt då valde ja att finisha men visst förstår att ja flr åtgärdet för det o hade kunnat avslutat scenariot på något annat sätt men ja accepterar det o går vidare med det. man lär sig av sina misstag gör denna beslut överklagan för försöka få tbx min krim roll o bevisa att ja kan förbättra min krimnell rp höja rpn o gå vidare med allt för man lär sig av sina bans så till nästa gång så vet man..

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jLOExAsquvgg0Gu2t?invite=cr-MSxxczIsMTk2OTgzMDQ2LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka