Nekad wernerzzon02 | Ban överklagan [Ovve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wernerzzon02

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991484726/

Ditt Hex-ID: 11000013d772736

Vad är din discord tagg? Sladdkungen#3724

Vem var det som bannade dig? Simon.0.

Hur lång tid var din ban? 29 dagar, 7 timmar och 15 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming,RDM, och användande av jaktvapen.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att de valde att banna mig för att jag uppenbarligen bröt mot regler, och om jag själv hade varit staff så hade jag nog också bannat mig själv i den situationen. det var väldigt dumt av mig!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och 2 polare åkte i min bil och sedan så frågade min ena polare om vi skulle råna en person som hade varit lite skum mot oss tidigare. så vi letade upp den personen och sedan så sa vi ju liksom "ut ur bilen, upp med händerna osv..". men han lyssnade inte så drog vi därifrån och struntade typ helt och hållet i det, men ca 5 minuter senare så kom det en bil fram till oss när vi stod vid sidan av vägen och snackade och då sa den personen "jag känner igen eran bil, det var ni som försökte råna en av mina polare för en stund sedan och han var allmänt uppkäftig så då sa min ena polare som jag var med att vi skulle dra efter honom så då åkte vi efter och försökte stoppa bilen, men han stannade inte och han bara åkte runt och trollade med oss, tillslut så fick alla vi nog så då stannade vi bilen och jag drog upp mitt jaktvapen (snipern) och sköt honom genom rutan så då dog han, men typ direkt efter fattade jag att det var fel.. sedan gick det ungefär 5-6 minuter kanske så blev jag bannad, och jag förstår det och är hemskt ledsen över det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var en rätt ban. för jag dödade ju tekniskt sett en person utan anledning, fast det går ju också att se på 2 sätt eftersom han triggade upp oss alla och gjorde oss arga, även irl. men jag tycker att det var en rätt ban, helt klart!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för SUNT FÖRNUFT en gång för typ 1 år sedan och blev bannad en gång igår eller i förrgår för HALV OOC och jag har tagit lärdom av dom gångerna, men det blev bara väldigt fel igår.. och jag ångrar det till 100%.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? om vi hade backat tillbaka tiden till då det hände så skulle jag för det första inte dödat honom och för det andra inte använt mitt jaktvapen. jag skulle egentligen bara skitit i hela situationen helt och dragit därifrån. men dum som man är så blev det som det blev och det fick jag sota för..

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har absolut lärt mig nånting från min ban, jag älskar att spela på eran server och jag känner mig väldigt dum som inte skötte mig igår.. och jag vill ju kunna fortsätta spela på eran server för den e grym i mina ögon, men då måste jag ta lärdom av dom misstagen som jag gjorde och det känner jag att jag verkligen har gjort. det är väldigt tråkigt idag att jag inte kunde gå in på servern och spela och ha det roligt eftersom jag gör det varje dag, men det får jag skylla mig själv för och jag har verkligen förstått allvaret i det här och att jag har gjort fel och det kommer aldrig att ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka