Accepterad Wernersson02 | Ban överklagan [DeGGi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wernersson02

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Wernersson02

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991484726/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Asiaten

Vad är din discord tagg? Wernersson#3724

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bröt tydligen mot någon regel, jag hade liksom ingen aning om att man inte fick hoppa ner där med crossen. så det var väl därför de valde att banna mig, antar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var såhär: jag och en kompis hade precis köpt en varsin cross och vi skulle åka med dom. Då skulle jag åka till sjukhuset och möta han där och då sa han att det fanns ett hopp där som vi skulle hoppa på liksom. så då åkte både jag och min kompis och hoppade därifrån, sen typ 2 minuter senare så kom det någon och liksom drog oss till han på något sett och sa att vi skulle bli bannade och jag sa förlåt och att jag inte visste att man inte fick hoppa där, det var väl allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. tekniskt sett så gjorde jag ju fel och det förstår jag till 100% nu när jag fått bannen, men jag var samtidigt ovetande om att man inte fick hoppa just där. jag har läst igenom reglerna, men jag kanske skulle ha tagit lite extra tid och verkligen läst det finstilta eller vad man säger. Jag ångrar ju att jag gjorde det, men jag hade ingen aning om just det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har som sagt blivit bannad 1 gång tidigare, det var för att jag slog en kille på GZ. Det har jag verkligen tagit lärdom av och om jag ser någon idag som till exempel, bråkar eller puttar eller slår någon på GZ så säger jag till den personen att det är GZ och att jag har blivit bannad för det tidigare. Så det har jag verkligen tagit lärdom av, och då var jag väldigt ny på spelet och hade faktiskt inte läst på reglerna innan. Jag gjorde en överklagan då och den blev godkänd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? som sagt hade jag kunnat tagit mer tid på mig med reglerna, jag tvekade faktiskt först om jag skulle hoppa vid sjukhuset eller inte, men jag gjorde det ändå. tyvärr! om jag hade backat bak tiden till då så hade jag tänkt över en gång till om jag verkligen skulle hoppa där med crossen. Det var väldigt dumt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! har verkligen lärt mig och tagit till mig av vad staffs sa då och är väldigt ledsen över att det hände och det kommer absolut inte att upprepas igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka