Accepterad wernersson | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wernersson

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198991189611

Vad är ditt namn i verkligheten? hector

Vad är ditt discord namn? Powermackan05#0178

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2005

Berätta om din karaktär. lars bengtsson han är 51 han är en iriterad man som inte gillar många hans intressen är mc motorcyklar mc kulturen överlag kan allt om motorcyklar och pillar hjärna på sin kcc innan han går och lägger sig. han är en skyddande person som skyddar sina vänner han hatar falsk het och hatar yngre men som försöker sätta han på plats

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag bidrar med bra rp bra senarion jag vet hur man rp för att alla ska få de så roligt som möjligt lallar inte jag tar rp på riktigt som att det skulle va mitt egna liv och jag vill utveckla min rp på den här servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för det ger en nya förutsättningar på servern man kan känna sig mer som en medborgare och det blir mycket roligare också för det finns jobb som man kan ta då och mycket mer som blir bättre om man blir wl det är därför jag vill bli de

Hur hittade du Unive? det var den första servern jag var inne på när jag började med fivem och jag har fått rekondomation om servern att den är seriös och bra och från mina ord är servern grym

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att folk ska tycka att jag rpar bra inte lallar jag vill göra så att alla senarion blir så bra som möjligt jag vill höja serverns rp nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att höja serverns rp jag vill också höja min rp jag vill hitta nåt bra jobb där min karaktär trivs på jag vill göra det så bra och roligt för alla på den här servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej endast den här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka