Nekad wernersson | Ban överklagan (Achoo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wernersson

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198991189611

Ditt Hex-ID: 11000013d72a66b

Vad är din discord tagg? Powermackan05#0178

Vem var det som bannade dig? Killety

Hur lång tid var din ban? 7 dagar 12 timmar 38 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var på väg mot fängelset då polisen som körde försvann. jag rpade på att han fick sladd och körde in i vägen eftersom att jag är tungt kriminell så tog jag tillfället till att fly rpade skadad och försökte fly därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den är felaktig för att hoppa hur en polisbil när jag också rpar kriminell på servern ska jag då sitta kvar i bilen när man har chansen att fly i alla fall så tycker jag den är fel lagd för att tycker det är lite väll groft att ge 7 dagars ban för att man hoppar ur en polisbil i ett scenario

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de va så länge sen så minns inte riktigt vad den handlade om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gjort anorluna men sannolikheten att ja skulle göra de är väldigt låg

Har du lärt dig någonting efter din ban? förstår inte vad de är jag skulle ha lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka