Nekad wennerberg22 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wennerberg22

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Nahoj014/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Wennerberg

Vad är ditt discord namn? Wennerberg#9469

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Ahmed Ali som är 24 år gammal. Ahmeds uppväxt var mycket svår i skolan hade han det väldigt svårt och började då umgås med äldre killar som inspirerade Ahmed till det kriminella livet. Ahmeds uppväxt var också mycket svår för hans familj bestod av hans ensamstående mamma och hans 2 systrar. hans familj var mycket fattig och hade knappt råd att försörja sig själva. Ahmed började tidigt med att sälja droger för att kunna ha mat på bordet. hans stora intressen är bilar och kläder. Ahmed bor i grove street med sin mamma och 2 systrar. hans mamma är orolig hur det ska gå för då Ahmed har åkt fast många gånger för innehav av narkotika och eget bruk. Hans mamma är rädd att de ska hända något farligt med han. Ahmed försörjer sig på kriminalitet. Ahmed mår inte så bra psykiskt och använder då många substanser för att dämpa sina känslor. Ahmed är en trevlig och schyst kille som har hamnat i fel väg i livet och har svårt att komma på rätt bana igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem på unive för jag är en mogen rollplay spelare som har mycket bra erfarenhet om rp och är bra inom senarios och annat

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med många roliga och bra scenarios till servern. jag kommer också vara mycket aktiv spelare och hjälpa servern växa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska inte spela bara för att man själv ska vinna alla senarios för tex man vill tjäna bra med pengar. man ska spela för att båda parterna ska få ha ett bra och roligt scenario och att allt inte är att vinna alla tex gäng skjutningar

Hur hittade du Unive? jag blev tipsad av mina vänner som kör på unive nu och så har jag kört innan och haft krim men missade ett krim möte och sen så spelade jag bara lite och sen till sist tog jag en paus men då när jag rensade min dc så råkade jag lämna unive dc så är inte medlem längre

Hur tar jag min intervju?. Jo du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka