Nekad wennblom2006 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Alvin1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
246
Reaction score
242
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/abdula2006/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? eraay

Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2020

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alvin ström. Han är en kille som är uppvuxen på landet. Han har ett stort intresse för fordon. När han var tio så förlora han sin mamma hon hade förmycket stress och var psykopatisk sjuk. Sen dess har han varit glad och hjälp till mycket hemma och sånt. Hans pappa träffa en ny tjej för tre åsen och verkar trivas med hon. Han flytta hemifrån för ett åsen o trivs mycket bra själv. Han tog lastbils körkort för tre åsen så han kör väldigt mycket lastbils transporter i sitt liv. Han har många finna och trevliga kollegor på sitt jobb. Annars så gillar han att vara med kompisar och chilla och köra bil med dom. När han var tre så fick han en hjärnblödning men den lyckades dom få bort men han har fortfarande lite problem med hjärna men dom är inte så stora. Just nu så läser han till programmerare men har tre år kvar men det stoppar inte han från att kör lastbil. Han brukar transportera bilar till olika bilförsäljare. Han älskar att vara naturen och kolla på djur och fåglar. Han brukar hjälpa sin pappa och handla för det gillar han väldigt mycket han älskar sin pappa från botten upp. Han älskar att mecka med olika fordon med sin pappa. Annars så gillar han att sitta hemma o slappa också o kolla på tv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är väldigt duktig RPare , Samt trogen har nästan kört i ett halv år snart. Valde att sluta ett tag med rp men ångrade mig och ville börja rpa igen. Därför ansöker jag nu. Vill även kunna bli polis igen och försöka hjälpa till kåren lite.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att den verkar som en bra rp server o köra på o verkar som att den har unika scrips o scenarion. Sen så är den ju sjukt bra också för att massa av vänner har rekomederat den här servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive igenom mina kompisar och jag har sett hur intresserade de har blivit av RP och fivem. Jag tycker att det är roligt att spela och titta på Unive. Varför jag söker just till Unive är för att det håller rpn på en hög nivå som jag gillar att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål som inom rollspelandet är att kunna rpa lika bra som personerna på FBRP. Jag tycker att det är extremt roligt att träffa folk med en riktigt bra karaktär och dom personerna glömmer man inte. Man blir alltid lika glad när man träffar dom och man vet hur mycket tid och ansträngning det är för att spela en sådan karaktär och det är på en sådan nivå jag vill spela på.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill kunna ha så roligt som möjligt att spela på Unive. Att träffa nya människor är alltid kul. Jag vill rpa inom det kriminella och vara med i gäng. Mina kompisar som jag snackar med är krim på servern och jag tycker att det ser kul ut. Det finns även andra jobb jag hade kunnat jobba med om jag skulle varit medlem som t.ex. Mekonomen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka