- Meddelanden
- 246
- Reaction score
- 242
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdula2006/
Ditt Hex-ID: 1100001492430c6
Vad är din discord tagg? 1Alvin1#5309
Vem var det som bannade dig? Tigran
Hur lång tid var din ban? 10 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: zzlwad Anledning: VDM Går ut om: 0 dagar 9 timmar 35 minuter Placerad av: Tigran ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad
Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.
Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka in till mina vänner och så gömde jag mig för det va folk som tydligen sköt och då så blev jag rädd och försökte skydda mig och då åkte jag in i någon men det gjorde jag ej för mig och sen så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? 9
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag va ny på servern så såg jag på cosmos tiktok att han gjorde droger vid naken staden och jag ville ju liksom känna pengar så jag åkte upp ditt och sen så blev jag bannad 15 dagar för krim utan krim och efter det så lärde jag mig ganska så mycket.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag
Ditt Hex-ID: 1100001492430c6
Vad är din discord tagg? 1Alvin1#5309
Vem var det som bannade dig? Tigran
Hur lång tid var din ban? 10 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: zzlwad Anledning: VDM Går ut om: 0 dagar 9 timmar 35 minuter Placerad av: Tigran ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet ej
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle åka in till mina vänner och så gömde jag mig för det va folk som tydligen sköt och då så blev jag rädd och försökte skydda mig och då åkte jag in i någon men det gjorde jag ej för mig och sen så blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig
Hur många tidigare avstängningar har du? 9
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag va ny på servern så såg jag på cosmos tiktok att han gjorde droger vid naken staden och jag ville ju liksom känna pengar så jag åkte upp ditt och sen så blev jag bannad 15 dagar för krim utan krim och efter det så lärde jag mig ganska så mycket.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag