Nekad wennblom2006 | Ban överklagan [PABLO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Alvin1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
246
Reaction score
242
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdula2006/edit/info

Ditt Hex-ID: 1100001492430c6

Vad är din discord tagg? 1Alvin1#5309

Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: uwbuzx Anledning: Grov Powergaming Går ut om: 1 dagar 22 timmar 17 minuter Placerad av: PABLO

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov powergaming!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde lite powergaming men det va för att vi gjorde husrån och när man väll gör det så blir man ganska så stressad samt att vi gjorde hus rån och vi försökte komma där ifrån så snabbt så möjligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi gjorde husrån och vi skulle precis börja lämna och då så hörde jag syrener och då så blev vi ganska så stressade så vi gick ut och satte os på Mc och började köra iväg och jag kör rakt fram på ett berg med mc för att det va den snabbaste vägen vi kunde ta samt att det va lite tanken. Sen så kör vi upp på berget tills vi kommer till några buskar som vi lägger oss i och gömmer oss i sen så skrev dom i Ooc chatt att vi skulle komma support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde lite fel det står jag för men när man väll göt husrån så är man ganska så stressad och man åker hellre på ett berg en och åka in 2-3 år. samt så ville vi försöka komma upp på vägen men det gick ej så vi försatte och köra rakt fram till den busken.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag precis börja på unive för typ 1 år sen så va jag icke medlem och åkte upp till naken staden för jag såg det på Cosmos stream och jag ville känna pengar för jag visste ju inga regler då så jag åkte upp det och typ 1 minut senare så fick jag 15 dagars ban för krim utan krim och efter det så börja jag läsa unive relger och jag lärde mig mer och mer om rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna förbättra mig när jag kör och ej köra så dumt när jag själv vet jag jag gör fel. Samt att jag ska förbättra mig allt vad jag kan!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det fattar jag 🎀

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka