Nekad Wenia | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wenia

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Wenia/

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Wénia#6123

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Sum Wong är 20 år gammal och kommer ifrån China då han flyttade till staden när han var 5 år gammal med sin familj, har bodde i ett ganska hårt område när han var yngre och har varit påverkad av det kriminella beteendet som ung men är nu ute för förändring, till det goda eller onda. Sum Wong har tröttnat på att vara hemma hos sina föräldrar och letar jobb, han är inne på att bli polis eller en annan typ av räddningstjänst för att hjälpa alla som har växt upp dåligt som han själv. Han planerar att hjälpa dom välja en bättre väg, och hålla sig borta från småbrotten. Sum Wong kompisar tycker att han sviker sin bakgrund för att arbeta som polis, de tycker att han ska stanna hos dem och fortsätta det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill gärna bli medlem för att jag var det innan allt raderades. Jag tycker det är välldigt kul att köra på just unive för att de är en av de ända servarna i sverige som är seriösa så att det blir bra, men även roliga. Jag tyckte välldigt mycket om att vara whitelistad förr eftersom jobbmöjligheterna ökar grovt, vilket oftast leder till ett mer roligt och verklighetstroget RP. Jag vill även ha tillgång till mer saker som twitter och blocket, och som sagt roliga jobb som polis som jag är väldigt intresserad av.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker som sagt att det är den bästa svensktalade serverna, jag har många kompisar som spelar på servern och så tycker jag väldigt mycket om communitet omkring, där man kan få hjälp eller ha kul. Jag tycker även om allt nytt content som finns på servern i from av bilar och kläder vilket är två saker jag tycker mycket om IRL.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag och mina polare letade efter en bra server att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål för RP är att min karaktär ska ha en bra karriär och känna många i stan. Jag är väldigt sugen på att bli polis eller liknade jobb som jag har sagt innan. Jag vill även att min karaktär ska vara något av en person man känner igen i staden, som typ någon med ett speciellt jobb eller för att man är en viktig del i mycket RP, vilket jag vill fokusera på; att just fokusera grovt på rp och inte så mycket på pengar eller bilar, fast än det är kul så har jag gjort det innan. Jag hade även tyckt det skulle vara kul med något jobb som helikopterpilot åt räddningstjänst eller polis då man får se staden på ett helt annat perspektiv och annan gameplay än vanligtvis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på unive är ganska simpelt. Att ha så mycket kul som möjligt med nya människor likväl mina kompisar som redan kör på servern. Jag vill vara med att bidra i servern och eventuellt bli någon viktigare roll som typ support för att hjälpa andra som gärna vill köra på servern med inte vet hur. I nu läget är mitt mål att bara ha kul med RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, och jag planerar inte på att köra på någon annan server utöver denna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka