wengback | Polismyndigheten Ansökan [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wengback

Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
10
Ange ditt födelsedatum: 30 Juni 2007

Vad heter du på discord? wengback#2272

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 600 +

Hur aktiv kommer du att vara? vardagar- 8-9 timmar Helger 9-10 timmar

Vad heter du? Karl Andersson

Hur gammal är du? Jag är 24 år.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, har tävlat i simning när jag var mindre.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att minska brottsligheten i våran stad. Jag vill att man ska kunna gå ut på kvällarna utan att känna sig osäker. Även fast att Karl har varit Brandman har alltid känt att polisyrket skulle vara någonting för han. Det känns även som att alla som jobbar som polis i denna stad verkar trevliga. Jag vill lära speciellt yngre ungdomar att inte hamna i kriminaliteten. Men om jag hittar någon kriminell så vill jag inte sätta de i fängelsätt bara för att utan det jag vill är att lära de en läxa. Jag tror även att det här jobbet hade passat mig till 100% därför att jag är stark både mentalt och fysiskt. Jag vill riskera mitt liv till 100% för att få andra att känna sig trygga. Därför vill jag bli polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det finns ju flera saker som är väldigt viktiga men jag måste ändå säga att samarbetet är den viktigaste delen inom yrket, om man inte har något samarbete kommer det inte gå något vidare som polis. Men det är ju samt viktigt att man har bra kommunikation (bra radiodiciplin) så att man kan prata / förstå bra i radion. Sen är det ju viktigt att man är en bra polis, inte går och arresterar folk utan anledning tex. Arrestera folk som håller på med knarkhandel är ju liksom också är stor och viktig del. Men som sagt samarbetet och kommunikation tycker jag är det viktigaste.