Nekad wengback | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wengback

Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198239160760/

Ditt Hex-ID: 1100001109f99b8

Vad är din discord tagg? wengback#2272

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? problem

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror och har fått höra att staffs har bannat folk som var med i discord servern vid namn sigma. Men att just jag blev bannad förstår jag inte då jag inte var med i den servern. Men jag skulle nog tro att just jag blev bannad för att jag pratade / ”hängde” med folk som var med i den. Det är det rimligaste i mina ögon just nu. Nu i efterhand har jag fått reda på att saker som sas i den discorden var inte bra för Unive. Så självklart ser jag varför man bannade folk där.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och rpade, närmare sagt hade piketen en övning. Så jag satt mutad samt deffnad i polis discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det beror på hur man ser på det. Det är ju bra att man bannar folk som var med i den discord servern men att jag blev bannad är jag fortfarande fundersam över. Men, som sagt. Det beror på hur man ser på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var ett scenario som jag och en till blev bannad för. Scenariot var ett långt och uttaget scenario som tolkades fel utav staffs. De andra har jag ingen aning om, 3-4 är felaktiga. Jag har lyckats ta lärdom av dessa eftersom att jag vill utveckla min rp nivå, därav lär jag mig av allting när jag rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte pratat med de antar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man inte ska vara med i servar som inte är bra för Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka