Accepterad wengback | Ansökan till Servervakt [Akerman] [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wengback

Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? wengback#2272

Ange ditt födelsedatum 30 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när skolan har dragit igång har det inte blivit så speciellt mycket. Tanken är att jag ska bli mer aktiv. Men kanske upp emot 2 - 3 timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år om en vecka vilket resulterar 1100 timmar på unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/835893341853581323/1018217253524746381/unknown.png Vill tillägga att jag inte kommer ihåg en ända av dessa bans. Fick de när jag var ny till rp, nu på senaste tiden har jag inte blivit bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att hålla koll på vad som händer under spelandet. Inte på det sättet som staffs gör utan att man gör mindre grejer. Man kan ju bara banna en timme alltså kan man inte ta lika hårda åtgärder som staffs kan. När man är sv hjälper man till att av belasta staff teamet med att hjälpa till mer saker som är små, tex någon som lallar. Sv:s kan även kicka om det är nödvändigt. Som sv ska man alltså inte åka runt och leta efter folk att banna, utan om man ser ett regelbrott ske kan man antingen kicka eller sv-banna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv av samma anledning som förra gången jag var sv. Det är så att jag inte tycker det är roligt med folk som lallar eller bara är inne för att förstöra för andra som spelar seriöst. För ett par dagar sen var jag nere på piren och lagade en bil, det kom då en otroligt löjlig person som gjorde terrordåd på allt och alla på piren. Jag skrev report men ingen staff kom fort. Om jag hade varit sv där hade man kunnat banna fortare till exempel, det är en anledning till varför. Sen har jag även erfarenheter av sv eftersom att jag var det innan rensningen. Men kort och gott är det för att hjälpa till mer med servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är ju något som inte är tolererat på unive. Korruption kan vara att man revvar kompisar som behöver revv utan någon speciell anledning, eller att man åker runt och bannar alla utan anledning. Abuse kan vara att man revvar sig själv för att inte förlora sina saker till exempel. Snabbt förklarat.
 
Vidare, Du kommer bli tilldelad en roll i discord och du kommer få tillgång till en kanal där vi skriver ut när vi tar intervjuer. Du har 48h på dig att ta din intervju.
Lycka till!
 
Tillbaka
Top