- Meddelanden
- 386
- Reaction score
- 30
Även grovt orealistiskt att döda att döda en riks polischef för han asvsätter en person. Det blir bara gta av det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte alla uppskattar en rikspolischef IRLÄven grovt orealistiskt att döda att döda en riks polischef för han asvsätter en person. Det blir bara gta av det
Bara och bara vet jag inte, vene om du har läst hela anledning. Om du inte har gjort det så kan du göra det, då kommer du genast få lite förståelse.Även grovt orealistiskt att döda att döda en riks polischef för han asvsätter en person. Det blir bara gta av det
Självklart inte, men kan även berätta att det är grovt orealistiskt att man dödar en rikspolischef. En rikspolischef har skyddad identitet har skydd i form utav vakter. Skyddstillsyn med mera. Kolla när en Rikspolischef dog sist så kommer du också kunna inse att det är konstigt och att det är väldigt orealistisk rp.Tror inte alla uppskattar en rikspolischef IRL
-rep kan man inte bete sig så behöver man inte vara hos polisen. Faktumet att du inte förstår vad du gjort fel är ju bara dumt.
Jadu, har redan fixat rättegång. Samt så är rpn på Unive inte alls likt irl. Rikspolischefen är inte ute o patrullerar igv. Vad jag vet så har T4rget inte skyddad identitet. Säpo finns inte ens på servern, så, det blir ju lite svårt. Sen så, om man tittar på realism. Hur realistiskt är det att kriminella tar på sig poliskläder samt polisvapen och stormar självaste polis stationen? Men, om du löser in facket som ett jobb, sure. Det blir bättre rp. Lös det du så kan vi rpa lite mer utvecklat.Kan även fortsätta med om man blir sparkad så söker man sig inte det första man gör till att döda chefen. Facket kallas det man drar sig till om man har blivit dåligt behandlad. Jobb ska alltid hållas proffisionellt och det vet alla som jobbar som vuxna i verkligheten. Att man ska döda en person för man får sparken måste du också inse är jävligt skumt. Jag fick nyligen inte fortsätta på mitt jobb och så tänkte inte jag. Tycker du ska kolla på detta realistiskt och inte bidra med rp på detta sätt då det inte i mina ögon är realistiskt alls. En riskpolischef har även konstant med sig säkerhetspolisen (det som kungen samt politiker har med sig) för att skydda honom. Detta leder till att jag tycker det faktiskt är en helt absurd ansökan och hoppas innerligt att det inte blir godkänt.
Att jämföra irl och unive är ett argument som du inte bör använda.Självklart inte, men kan även berätta att det är grovt orealistiskt att man dödar en rikspolischef. En rikspolischef har skyddad identitet har skydd i form utav vakter. Skyddstillsyn med mera. Kolla när en Rikspolischef dog sist så kommer du också kunna inse att det är konstigt och att det är väldigt orealistisk rp.
Om vi tänker på detta sätt så börjar man se att dina argument börjar krokna för att trycka på andras fel. Jag stormade inte polisstationen det var andra!Jadu, har redan fixat rättegång. Samt så är rpn på Unive inte alls likt irl. Rikspolischefen är inte ute o patrullerar igv. Vad jag vet så har T4rget inte skyddad identitet. Säpo finns inte ens på servern, så, det blir ju lite svårt. Sen så, om man tittar på realism. Hur realistiskt är det att kriminella tar på sig poliskläder samt polisvapen och stormar självaste polis stationen? Men, om du löser in facket som ett jobb, sure. Det blir bättre rp. Lös det du så kan vi rpa lite mer utvecklat.
Sa jag att du gjorde det? Svar, nej. Är dina argument krokiga, svar, ja.Om vi tänker på detta sätt så börjar man se att dina argument börjar krokna för att trycka på andras fel. Jag stormade inte polisstationen det var andra!