Nekad Welee | Whitelist ansökning [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Welee

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/WeleTies/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tudor J

Vad är ditt discord namn? Wele#4304

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snubbe vid namnet Alfred Fredriksson, han är född 1996 i februari. Min karaktär har en väldigt snäll personlighet och låter inte någon trycka ner honom, min karaktär är också en rolig person som gillar att skratta med folk samt busa lite med alla. Familjen är det viktigaste för min karaktär och ifall någon någonsin skulle få för sig att göra något ont mot hans familj eller vänner så är han inte rädd för att hämnas och backa sin familj eller vänner. Alfred Fredriksson litar inte på alla eftersom han blev lurad på en stor summa pengar vid ung ålder vilket han ångrar mycket eftersom att han förstörde för sin egna familj.

Ordet grabben är ett vanligt ord som Alfred brukar använda. Alfred gillar han att umgås med sina vänner på fritiden speciellt med sin bästa vän Bengt. Han älskar att äta mat och att hålla på med mode men han gillar också att gymma och träna kroppen mycket för att inte gå upp för mycket i vikt så att han inte ska sluta passa i sina kläder. Pengarna är stor del av Alfreds liv också för att om inte han inte skulle ha sina pengar så skulle han inte kunna hjälpa sin familj med pengar och kunna hålla på med sina andra intressen. Min karaktärs dröm är att ha en snygg och fin bil, han vill också ha ett fint jobb till han når succé och sedan sluta jobba och bli ekonomiskt oberoende. Alfred vill också som sin pappa jobba på en bil butik för att sälja bilar till andra och få en lyckad karriär inom det.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag spelar på denna server och försöker få communityt att spela som att det skulle vara ett vardagligt liv, jag kommer bidra med bra och rolig RP. Men jag kommer också försöka lägga ner mycket tid.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att denna servern har förändrat mitt liv på ett bra och roligt sätt och för att jag vill andra på servern att komma igång samt börja spela från första början.

Hur hittade du Unive? Från Drobz1's stream där jag är moderator samt jag har också varit inne på Naounees stream ett tag och pratat med drobz ett flertal gånger om att gå med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli rik känna flera personer, att ha kul och såklart den stora grinden för pengar och hitta ett bra jobb helst ett jobb inom bilförsäljning.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej tyvärr inte, laddade ner GTA igen efter 2 år när jag såg Drobz1 spela på UNIVE. Har inte haft FiveM innan men känns som jag redan har kommit in i detta community

Nekad, du får ändra dina mål med ditt rollspel och utveckla dessutom målen med rollspelandet och inte köra för pengar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka