Nekad Welchers08 | Medlem ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Welchers08

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199206670332/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? tatothepotato#9811

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Han växte upp i rosengård och hade ett tufft liv hans pappa lämnade honom redan när han var liten bara 4 år gammal. Hans mamma fick kämpa för att hålla både henne och honom vid liv och i ett hus. Hans mamma var väldigt hård med att han skulle gå i skolan och vara duktig där så att han skulle välja den bra sidan alltså få ett så bra liv som möjligt en egen familj och ett bra jobb. Men han var envis och följde sin pappas spår alltså kriminalitet droger vapen ett kriminellt gäng med sina bästa vänner Elias, Gabriel, Oliver och Leon. Dom var ett av det farligaste gängen i Malmö och när man såg dom i stan visste man att det var något på gång för det var inte ofta dom var där för polisen var där hela tiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer att bidra med en hög rp nivå och försöka hjälpa andra bli bättre på rp på olika sätt. Och jag har många olika erfarenheter inom olika jobb m.m. Plus att det finns inte så många lallare på denna servern och det är många som är inne på den hela tiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det finns så mycket att göra många spännande saker som att köpa många olika nya fina bilar och vara polisen eller vara med i ett gäng och hålla på där eller hjälpa till i sjukvården och rädda folks liv.

Hur hittade du Unive? Mina vänner började spela det och sen tänkte jag varför inte testa och de var inte en dum ide för nu är unive det ända jag spelar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra Unive till en bättre plats och en bättre server så fler personer spelar på den för ju fler som spelar den desto roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli anställ eller chef på AutoExperten och om inte det går hade jag tänkt bli vianor eller securitas men jag vill helst bli Auto.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive roleplay för jag tycker det är den bästa servern som jag har prövat och spelar den nästan mer än 3 timmar varje dag.

Tillbaka