Nekad Welchers08 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Welchers08

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? tatothepotato#9811

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jacob nilsson Wiberg, 21 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? singel, glad, överdrivet trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jacob nillson wiberg är en kille som älskar att jobba med bilar, fordon och en massa olika fordon. Jacobs största dröm är att en dag få jobba på The Palace eller bilmekanikern till exempel men är även öppen för andra jobb. På fritiden så är Jacob mycket med sin familj och spenderar timtals med tid i veckorna på att både åka och köra olika fordon. Han brukar åka runt sitt kvarter och även runt andra byar och städer för det tycker Jacob och hans far är mycket kul. Jacob brukar också vara med vänner ibland och ha kul och hitta på roliga saker. Just nu jobbar Jacob på postnord och är singel. Jacobs mål med livet är att en dag va miljonär och kunna köpa ett stort hus till familjen och coola bilar till alla, det är drömmen säger han. Senare vill han att han har fått en sambo och skapat ett eget företag med bilar. Varje fredag så brukar Melvin och hans far ha myskväll med chips, dipp och godis. Dom skickar runt den stora skålen med godis ett tag tills alla nästan har somnat och alltid en som äter upp det, oftast Ga

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till ett bra och seriöst RPande, har spelat olika typer av RP i många år så vet vad som behövs för att bibehålla en hög och seriöst, men fortfarande roligt nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska RPa för sitt egna bästa, utan att man ska kunna RPa för situationens bästa och göra det så verklighetsbaserat som möjligt typ

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, fick en längre ban runt 2021. Då tog jag en polisbil och spelade inte till dom standards som man ska. Jag lärde mig definitivt hur man inte ska RPa och hur det förstör för de andra som bara vill kunna ha kul och spela seriöst

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, COPBAIT och Metagaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt, vill bara kunna komma tillbaka till unive och bidra till en almänt bättre RP nivå :)

Nekad.
Anledning:
Plagiat.
Länk på ansökan du kopierade av: Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka