Nekad Wejtze | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wejtze

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Wejtze#0720

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 95

Hur aktiv kommer du att vara? Jag är aktiv väldigt mycket kanske 3-5 timmar om dagen ibland kanske ett uppehåll på någon dag eller 2 men försöker vara inne så ofta det bara går!

Vad heter du? Karl Ballerinakaka

Hur gammal är du? 24

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Japp

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna höja säkerheten i staden och kunna göra så att folk känner sig mer trygg i staden. Jag är även en väldigt öppen och bra på att prata person men kan även lyssna väldigt bra!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det är att vara väldigt bra på att lyssna på vad den t.ex anhållna personen har att säga eller advokaten eller personer som bara vill prata när man patrullerar.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man är polis innebär att man är polis hehe. Nej men skämt åt sido att vara polis är inte bara att vara polis. Poliser behöver även ibland prata igenom folks problem och hjälpa folk som har självmordstankar och personer som vill hoppa från en hög byggnad eller liknande.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som både Falck och på Postnord.

Hur är du som person? Jag som person är en väldigt ambitiös person och ÄLSKAR att jobba. Men jag gillar även bilar, mer specifikt sport/lite nyare bilar. Jag gillar verkligen att köra bil och speciellt på bana för att då får man ju köra fort hehe.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är nästan alltid glad. Jag gillar polisen och respekterar polisen till 110%. Jag tycker att dom gör ett fantastiskt jobb och därför vill jag hjälpa till med att jobba som polis.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka