Nekad Wejtze | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wejtze

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kingnoe

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Wejtze#0720

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs bakgrund är att han kommer från Vinewood och är uppfödd i Vinewood. Hans familj var en väldigt rik familj och
han strävar efter att ha ett lika framgångsrikt liv som hans föräldrar. Han är 24 år gammal och väldigt ambitiös. Han vill jättegärna bli polis. Han är oftast glad men kan även säga ifrån om någon behandlar han dåligt eller talar illa om honom. Min karaktär har även några intressen som bilar och hockey.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag vill testa på olika yrken t.ex polis, mekonomen eller falck. Jag skulle även vilja vidga mina gränser inom mitt rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just Unive gör mig intresserad för att det är en väldigt hög och seriös rollspel nivå. Det är även väldigt lätt för nya spelare att tjäna pengar och skaffa en bil. Det är därför jag tycker Unive är så bra dom har utvecklat ett väldigt bra system för både nya och gammla spelare.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på FiveM och sökte på "swe" och så kom unive upp och jag såg att den hade typ 150-300+ spelare. Då tänkte jag att det borde vara en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att lära känna fler personer och bli bättre på att rollspela. Jag är fortnfarande ganska ny till rollspel men tycker ändå jag har blivit rätt så bra på det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål med just Unive är att lära känna så många som möjligt och kunna hjälpa både nya och gammla spelare om dom behöver hjälp då förstås.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive just nu men har spelat få andra servrar. Men jag har typ bara spelat på unive, så har inte så mycket erfarenhet av andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka