Nekad Wejtze | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wejtze

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kingnoe

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Wejtze#0720

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs största dröm är att kunna bli polis för att han uppskattar verkligen polisens jobb och deras visar all respekt mot dem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra rollspel i framtiden och att försöka göra så mycket som möjligt att uppnå min karaktärs mål i rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker om just unive eftersom det alltid är så många personer inne på själva servern och man kan enkelt hitta nya vänner in game men även irl.

Hur hittade du Unive? Jag var inne på fiveM och sökte på "swe" och så kom unive upp och jag såg att den hade typ 150-300+ spelare. Jag har även kollat på flera streamers på twitch som streamar roleplay på just Unive och det är även personer som har tipsat mig om Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min karaktärs mål är att bli polis och kunna hjälpa så många som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis och senare bli så ekonomisk oberoende som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag försöker vara inne på servern så mycket som möjligt. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka