Accepterad Weezy | Whitelist ansökning [Valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Weezy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/weezydapro/

Vad är ditt namn i verkligheten? Poya Shahmo

Vad är ditt discord namn? Weezy #8823

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Enzoardo, men kallar sig själv för Enzo. Enzo är 25 år och har precis sagt upp sig på Volvo där han har jobbat under 7 års tid. Hans föräldrar gick bort när han var 19 år och har klarat sig själv enda sen dess. Nu har Enzo packat resväskan för att upptäcka ett nytt liv i en ny stad, men Enzo har planerat länge om vad han har för planer i den nya staden, han är trött på att vara en liten maskin i Volvo.

Enzo är en man som tänker väldigt mycket och det kan vara svårt att få fram det man är ute efter om man pratar med honom. Många ser Enzo som en väldigt mystisk person som man inte riktigt vet vart man har honom. Enzo är för det mesta glad och social men håller sina planer och tankar för sig själv. Han kommer från en liten stad utanför Multistaden som heter Skövde.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med ett väldigt seriöst roleplay och kommer vara väldigt aktiv då jag endast jobbar deltid, jag har tidigare erfarenheter från andra servers som jag vart whitelistad på. Jag älskar att skapa roliga även spännande scenarios som får livet i rp att kännas väldigt verkligt, att delta i ett community med seriösa, kreativa och framgångsriktade människor är viktigt för mig och jag känner att jag skulle kunna bidra till en stor del framgång och främst en riktigt bra karaktär.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag anser att detta är en väldigt seriös server med väldigt kreativa samt framgångsriktade admins och mods. Jag letar efter ett community där man kan hålla en god RP nivå utan något trams för att nå fram till roliga och spännande scenarios vilket jag anser att denna servern är kapabel till. Vill även utveckla min karaktär och det går ej på en oseriös server.

Hur många timmar har du på FiveM? 500+

Hur hittade du Multistaden? På FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon server för tillfället, dock vart whitelistad på ( RevengeRP, Svenskstaden samt Förnuftberget. )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka