Inaktuell weezter | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

weezter

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ditt discordnamn: k1ller12344444

Ange ditt födelsedatum 21 April 2009

Varför ska just du bli staff? jag borde bli staff eftersom jag vet hur man tar rätt beslut och beter sig men desutom ,Jag kommer alltid hålla mig på min seriösa sida när jag gör staff arbete och kommer alltid låta alla spelare jag pratar med prata tills dom har pratat klart. men riktiga Anledningen är att jag vill bli staff är för att jag vill kliva upp ett steg i trappan och göra unive bättre än vad det redan är. Jag är en väldigt aktiv person som sitter extremt mycket vid datorn och därför kommer jag också kunna lägga mycket tid på staff arbete för att hjälpa till och utveckla och stötta serverns rp. Jag tar allt inom staff arbetet seriöst och kommer göra mitt jobb till 100% så bra jag kan och slutföra mitt jobb och inte lämna det halvfärdigt för att jag inte orkar sån är inte jag utan jag gör klart det och noggrant gör jag det också för att allt ska bli bra för alla på servern. När man väll ta ansvaret över ett område så ska man inte lalla och inte ta det seriöst utan att vissa fram fötterna och vissa att man vill det man gör och vissa att man kan och vill annars är det ingen mening att man tar ansvaret för gör man de och bara lallar blir det onödigt och ta det ansvaret som jag sett många andra staffs göra men jag är här för och fixa rpn och allt.jag är vädligt driven av mig, jag lär mig saker väldigt snabbt. Snäll hjälpsam och väldigt respektfull eftersom det är viktigt för mig. Jag älskar verkligen att hjälpa folk och lösa saker på ett bra och snabbt sätt! Ja jag vill försöka lösa detta med resten av staff teamet mot en bättre och roligare unive en vad det är nu för har sätt med mina egna ögon där folk hoppar ut ur bilar och skjuter folk som inte gjort något det är ochså drf jag ansöker här idag för staff men det som gör mig unik för det mesta är att jag kan hantera mina känslor och blir inte arg så lätt som många andra blir.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? krim rpn måste jag nog säga för som jag skrev där uppe så är det asså folk som hoppar ut ur bilar och rdmar oskildiga folk mitt på torget.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? själv kommer jag verkligen försöka fixa detta med resten av staff teamet för att jag tror att vi kan fixa till detta till ett så mycket bättre rp server för allt och alla som är nya som kommer till unive vill jag själv hjälpa om dom blir rdmade,vdmade eller dör av en bugg.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar som att man förtjänar sin staff roll. Du visar respekt till folk, due snäll due hjälpsam och du är inte en sån som skiter i ärenden när folk behöver hjälp vi ska ochså vissa servern att vi är ett bra staff team som är trevliga, hjälpsamma osv. Även att vi ska göra vårat arbete rätt. Vi ska vissa att vi är den bästa servern i sverige, men för att vi ska vissa det som måste vi oxå vissa att vi har ett bra staff team och bevisa det för alla som säger att vi har fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? antagligen 80% staff arbete och 20% rpande det beror på vad för dag det är men får jag reports så är det klart jag tar hand om dom.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 dagar nu antagligen.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja det har jag.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka