Nekad weerdx | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

weerdx

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? snuttefiltentv

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bob Nilsson 31 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Utmanande , Intressant , uppmuntrande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Bob Nilsson, 22 år och är intresserad av bilar. Han växte upp i Göteborg där , Bob har haft en tuff uppväxt, hans pappa lämnade honom när han endast var 5 år gammal och hans mamma var alkoholist. När han växte upp så började han lätt med inbrott, snatterier och små rån men med tiden började gå från små rån till ännu större rån och droger och även vapen inblandade. När Bob var vuxen så jobbade han lite grann på olika jobb men kände att det inte var för honom så då träffade han en kille som hette Samuel som fick han in i kriminaliteten. Och Då lärde Samuel honom allt han kunde han lärde Bob hur man rengör en pistol och även hur man hanterar den. Han lärde också Bob hur man säljer droger på rätt sätt och hur man lockar till sig kunder. När Bob blev 20 så dog hans bästa vän Samuel För han hade blivit skjuten utav en annan grabb för att ha sålt produkter på hans om Råde. Efter det så hittade han en väg in i maffian och blev traumatiserad för livet, han blev skjuten ett antal par gånger och fick se ens vänner dö framför hans ögon. Bob började bli stor inom de kriminella kretsarna och blev miljonär efter han hade sett sin nya bästa vän Linus också dött så kändes det hopplöst att leva och började spendera en massa pengar på dyra kläder droger och alkohol och hamnade i ett missbruk och efter ett tag så hade han pundat upp alla pengar och blev in kastad på A-Kassan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett så seriöst RP som möjligt , en del roliga scenarion om du frågar mig. Att kunna RP:a på en högre nivå än dom flest att då tänkte igenom mina scenarion innan RP:et startar. Vara den som står ut bland mängden. Visa upp vem jag är och vad jag går för.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att alla scenarion ska RP:as mot medspelarens fördel. Att jag som RP:ar inte alltid kan vinna mina scenarion varje gång utan låta dom andra ha en chans att kunna vinna RP:t.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tidigare inte brutit mot några regler. Eller blivit bannad från någon server sen tidigare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM , VDM (Random Death Match) Dödar någon utan att ha en scenarion bakom de hela. Exempel: spawnar i stan hittar närmsta bästa dödar personen och säger inget och drar där i från. VDM ( Vehicle Death Match ) Du hittar ett fordon: Bil , Moppe , Motorcykel. Letar sedan efter personer för att döda dom med din bil någon random människa.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas vi kan ha kul på muntliga. Tack mvh Bob

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka