Nekad webzoom | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

webzoom

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? webzoom#3240

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som heter Alex som är 23 år gammal. Han gillar motorcyklar och har mycket intresse för de. Han kommer från Stockholm som han har bott i hela sitt liv. Han brukar köra runt med motorcyklar med sina kompisar som ett stort meet. Han brukade också meka mycket med sin motorcykel så den blev snabbare osv. Sen efter tiden blev han väldigt bra på att laga sin motorcykel och byta delar på den och för sina kompisar. Men sen så dog en av hans kompisar så Alex fick hans motorcykel som Alex aldrig kommer att sälja. Han brukar vara glad men när någon stör man så blir man ganska arg. Hans föräldrar är väldigt fattiga och de slåss och bråkar hela tiden med varandra. Alex försöker att få lite pengar till familjen fast det går inte så bra man måste hitta något som han kan tjäna pengarna man behöver för att hjälpa sin familj. Hans kompisar nu är i gäng fast han vill inte gå med fast det kanske det man måste göra för att rädda sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat fivem ganska länge nu och jag vet hur man kan ha bra/roliga senarion som det flesta personer gillar.
Jag tar RP på en hög nivå. Som medlemskap kommer jag kunna göra många mer roliga/bra senarion.
Jag är en som vill skapa många senarion så att alla kan ha kul och vara kvar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Det är att man inte ska vinna hela tiden som i verkliga livet kommer man inte alltid vinna. Man måste också göra så att andra vinner.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelar på unive och så finns det mycket på internet om unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka