Nekad Webtutanic | Medlem ansökning [SWE Kung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Webtutanic

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? webtutanic

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006

Berätta om din karaktär. Melker Jansson, 25, Hade alltid varit lite av en person som höll sig för det mesta till sig själv. Det var på så viss Melker fanns sig inom Unive, med lite pengar så kunde Melkers liv inte blir sämre. Han sökte därför sig för att hitta jobb inom Unive för att starta sin karriär ordentligt.

Melker är inte helt säker på sitt jobb som han vill ha, men han vet att han kommer vara snabb med att ta ett jobb erbjudande.

Melker har haft ett stort intresse för allt som har med fordon och motorer att göra, vilket ledde till hans stora intresse av både lastbilar & bilar.

Melker söker gärna vänner, då han vill kunna skapa goda kontakter inom Unive, och vill därför bli vän med dom flesta han ser.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med gott umgänge och flera roliga skratt. Jag kommer också se till så att alla har det roligt och får vara med i RPn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte alltid kommer vinna, jag kommer att ta förluster också eftersom RPn måste vara rättvis mott alla, och jag lär kunna ge motparten vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Vissa regler kan vara T.ex. Copbait, RDM & Metagaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka